06 January 2011

hari ke 4 di UMP

hahaha yo yo check it out alahai kita mulakan dgn Assalamualaikum lah ye :) lama weyh tk update blog , wireless ump tutup cisss . dah lah takde apa dkat sini , lagi ah dia nak tutup semua kan ? mmg FUN sgt lah *joget2
hari ni masuk lah hari ke 4 kot aku kat sini ha , tgh tgh hutan ni . mcm mana lah lagi 7sem aku nak mengharungi semua ni kan ? hihi nahhhh aku takde benda pun nk ckp . yg aku nak bgitau yg hari2 aku akan buat benda sama . bgun pagi , class , then if ada gap tido . then sambung class . balik lepak smpai malam pastu tido balik . BEST TAK ? hahaha . stakat hari ni , tu je lah rutin harian aku . assignment pun takde lagi . lek luu cap kok lu lah kot ? hahaha . dulu time sem 1 mcm excited ah kan kononnya nak pusing satu PAHANG ni bila dah masuk sem 2 alahai dh tak tau mana nak pegi semua sama je hmm :( so i make a decision next week nak balik . looking forward to meet family and tk lupa jugak nak jumpa NURULN ATIKA <3
okay peace no war ahahha

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.