21 October 2010

journey begin

hahaha finally aku ada blog jugak . mmg aku tak suka pun berblog blog ni haa . tapi tu lah tgk member2 aku semua dah start blogging , aku pun TERINGIN lah nak buat jugakkk haha . aku tak pandai sgt cerita pasal diri sendiri ni , haaa tgk aku nak start mcm mana pun aku tak tau ! haha, loading loading. okay simple lahh aku ni relax je,pemalu jugak lahhhh hihi what to do :)
aku suka tangkap gmbar, tu lah kerja aku . dslr aku tu dah jadi mcm gf aku dahhh .hari hari cium je dia ohh
thanks papa belanja hihihih . so siapa nak jadi model aku tu bgitau lah ecehhhhhh
k lah weyhhh , aku dah blurr haha , korang follow je lah aku kayhhh
share2 skit apa2 info korang ada
ASSALAMUALAIKUM :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.