22 October 2010

HAPPY BITHDAY FAIZ

Yessss smalam pegi sambut birthday mamat ni hahaha . we use to call him STUPIDOOS . tak tau lah asal , boleh tau kenapa eh ? hihi jkjkjk, ok we started our journey from ump. diorang dah gerak dulu and tnggu aku dkat petronas nearby ump . aku kena tunggu awek sepot, sepot and jiha . tu lambat sikit tu . setengah jam jugak lah diorang tunggu dkat petronas tu . sorry guys :) ok adalah dalam 4biji kereta, memang terbaikkk. first kitorang pergi tanjung lumpur.ramai weyhhhhh .kitorang je yg bising dkat situ haha .aku pulak mcm biasalah , order NASI GORENG KAMPUNG . mana mana pegi pun menu sama.bosan jeee :( hihih ,okay wani yg paling bising . makan gelak tido gelak semua benda dia buat MESTI GELAK ! TENSION AKU ! hahaha , okay lepas makan2 semua , snap2 skit then pegi TELUK CEMPEDAK pulak . kalau dkat kuantan ni , tempa2 yg aku mention ni jelah yg famous . kuantan bukan hidup sgt bandar dia bila malam ! hihih . sumpah penat layan kerenah budak2 ni suruh aku tangkp2 gambar lah hahaha . tapi takpa , mmg dah tu kerja aku kannn. diorang pulak belikan cake untuk stupidos ni , sweet jugak lahhh . part paling best ,ninja and faidhi baling stupidos dkat laut haha . dah lah ombak bergelora diorang boleh pulak buat2 main dgn laut tu.woahh cuak aku hihi . boleh ckp malam tadi haf fun lahh . kitorang gerak balik around 12.30 . aku tak balik lagi , aku kena teman wani and the gang window shopping pulak ! aku dah tak larat dah ni ! haha , tapi takpa . WANI punya pasal aku on je bahahahhaha .btw thanks guys for the birhday party . and to stupidos , SELAMAT HARI JADI . may god bless you <3

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.