16 May 2011

tak dapat tido

cerita dia aku tak dapat tido lah kan ? aha malam ni aku tak ngntuk lah pulak . so time time ni lah yang best untuk update blog KAN ? haha . cuti ? apa korang buat cuti cuti ni ? ada yang kerja ? tak pun yang duduk tanam anggur dkat rumah mcm aku ni je ? hahha .cuti 4bulan mmg lama . dah naik bosan dah ni . nak kerja tak dapat . ye lah sbb end of may nak gi holiday dgn family biasa ah kan tu . haha . okay so plan nak kerja awal bulan 6 ni hope hope dapat lah amin :) kerjanya dah ada just nak tunggu bulan 6 tu je . aku dah bosan duduk rumah . duit dah lah takde . nak jalan kejadahnya kan kalau duit takde ? haha balik balik duduk dpn laptop tgk movie main game tu je lah . tapi heaven jugak haha ye lah kalau dkat u tu dia kerja banyak , study lagi , byk benda nak kena fikir . tapi bila cuti , tapayah nak fikir sangat lah kan ? duduk rumah macam orana kaya hahahha . aha dah aku dah takde idea apa benda ntah aku merepek dah ngntuk ni okbye

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.