10 May 2011

mimpi

hari kedua keseorangan mebuatkan aku bertambah sedih . kehidupannku tidak terjaga . ya , aku rindu . aku rindu pada seseorang itu . ceritanya bermula apabila aku bermimpi tentang insan yang aku rindu ini . agak kelakar . mungkin orang akan lihat ini kearah mainan syaitan tapi bagi aku , aku enjoy dgn mimpi aku secara tak langsung boleh lah hilangkan rindu aku ni sikit . aku bermimpi yg kami berjumpa dan aku dapat rasakan betapa mesranya kitorang . YES , MUNGKIN AKU DESPERATE ? sampai ke mimpi2 . tapi itulah hakikatnya . bukan mudah untuk aku lupakan seseorang begitu sahaja . setelah apa yang telah dilakukan bersama . ini sajalah ruangan yang boleh aku luahkan perasaan aku . aku mengharap sesuatu yang baik akan terjadi selepas ini . Insyaalllah .


1 comments:

Nrzkh said...

weet2. :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.