25 January 2011

kembali semula

hello youallssss Assalamualaikum lama sudah kita tidak ketemu ya ? rindunyaaa dkat blog aku ni haha gedik gedik skit . nahh sorry lah ye aku dah lama tk meng-update blog aku ni .ye lahh blog ni dah lama2 malas pulak kan nak tulis2 ni . dia ikut mood je ah kan ? tiba2 aku TER ada mood untuk conteng2 skit dkat blog aku ni , so aku tulis je lah apa2 haha .aku pun dah tk tau nak tulis apa dah , org lain kaumain berblogging je hari2 ada je cerita smpai dkat aku je alahai pening kepala satu entry pun amik masa sebulan hahaha . ye lah marilah aku cerita skit kehidupan aku for this second semester dkat U ni . kehidupan this sem mcm agak lembab bagi aku . aku pun tk tahu lah asal kan ? geng2 aku semua tuu diaaa study pulun baik punya , smpai dkat aku je mcm tk de function hari2 tido makan then ke class tu jee T___T naahh maybe aku pun org yg mcm ni kot , apa org kata slow je . aku ni mmg lambat pickup sikit lah , tu hidup aku penuh dgn LOADING jee hahah. dh 3minggu dh blajar tapi aku still mcm ni , org tanya pun aku blurrr je alahai dh mmg nasib badan kan ? nahh sokayyy aku akan make sure yg aku akn struggle gila2 punya for this second sem INSYAALLAH . kalauu awal2 rajin tapi last2 malas tk boleh jugak kan ? so better aku mula from bawah perlahan2 kayuh :) doakan aku yaaa ? okaylahhh malasss dah nak tulis2 ni hahaha take care guys happy happy selalu yeeee

p/s i love you NURUL ATIKA

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.